Hát ma inkább egy koncert beszámolót szeretnék írni zene helyett/mellett. Ha olyanok a visszajelzések, és nem lesz különösebb panasz a helyesírásomra akkor lesz majd több is.

Tehát akkor Deep Purple

Amikor meg tudtam hogy Deep Purple koncert lesz Bangkokban Május 14-én (egy időben a budapest Metallica koncertel) eléggé hevesen kezdett verni a szívem. Aztán el is feledkeztem róla hogy lesz. Végül az omniózus hét elején jöttem rá hogy jegyet kellene vennem. De hála az okos asszony választásnak nem kellett, és ingyen néztem végig életem egyik legjobb koncertjét. 

Teljes setlistet nem tudok nyújtani mivel egy kicsit el vesztem a zenében, és valahogy sehol sincs fent. Természetesen a Highway Star-al kezdtek és a Smoke on the Waterrel fejezték be a koncertet (majd ráadás). A hangosítás természetesen remek volt.

Már az első akordnál fel állt a tömeg fele, én pedig természetesen végig "énekeltem" a számot. A szám végére már szinte mindenki állt.

Nekem személy szerint a legjobban előadott számok a Highway Star, a Perfect Strangers, a Smoke on the Water és a Space Truckin' voltak. Az összes tag kapott 1-2 perc szóló időt a koncert alatt, de különösen Steve Morse és Don Airey szólói hihetetlenül jók voltak, és tovább tartottak mint a többi szóló, de nem csak a vájt fülüek élvezték.

Tehát nagyon meg érte elmenni. Ezek az öregek még mindig nagyon jól tuddják hogy mi az hogy zene, és azt is tudják hogy adják elő. Semmi pirotechnikai eszköz, semmi paraszt vakítás, csak szín tiszta Rock 'n' Roll...

A bejegyzés trackback címe:

https://zenetanepnek.blog.hu/api/trackback/id/tr82009116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása